Таможська, Ірина ВолодимирівнаTamozhska, Iryna Volodymyrivna2024-11-152024Таможська І. В. Історія педагогіки : методичні рекомендації до проведення семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. – 48 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/19024У методичних матеріалах подається опис (мета, завдання, загальні / фахові компетентності) навчального модуля «Історія педагогіки», а також його структура та змістовне наповнення тем («Зародження педагогічної теорії в Україні», «Розвиток педагогічної думки в епоху культурного Відродження України (XVI – XVIII ст.)», «Українська освіта й педагогіка другої половини XVIII – наприкінці ХХ ст.», «Відродження національної системи виховання, освіти та педагогіки в період незалежності України», «Освіта та виховання з найдавніших часів до XVII ст.», «Шкільництво та педагогічна думка в Європі XVII – XIX ст.», «Реформаторська педагогіка зарубіжних країн (наприкінці XIX – XX ст.)). Запропоновано перелік запитань та завдання для підготовки до семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи, список рекомендованої літератури з урахуванням сучасних вітчизняних і зарубіжних розробок.These methodological materials provide a description (purpose, objectives, general/professional competencies) of the «History of Pedagogy» educational module, as well as its structure and the thematic content of its topics, which include: «The Origin of Pedagogical Theory in Ukraine», «Development of Pedagogical Thought during Ukraine’s Cultural Renaissance (16th–18th centuries)», «Ukrainian Education and Pedagogy from the Second Half of the 18th Century to the Late 20th Century», «Revival of the National System of Education and Pedagogy during Ukraine’s Independence», «Education and Upbringing from Ancient Times to the 17th Century», «Schooling and Pedagogical Thought in Europe (17th–19th centuries)», and «Reformist Pedagogy in Foreign Countries (late 19th–20th centuries)». A set of questions and tasks is provided for preparing for seminars and practical classes, organizing self-work, and a list of recommended literature that includes recent national and international research is given.ukSOCIAL SCIENCES::Social sciencesісторія педагогікиздобувачі третього (освітньо-наукового) рівня вищої освітиформування історико-педагогічного мисленняпедагогічна спадщинатематика семінарських занятьзавдання для самостійної роботипитання для обговореннярекомендована літератураhistory of pedagogydoctoral candidates (third educational-scientific level)establishment of historical-pedagogical thinkingpedagogical heritageseminar topicstasks for self-workdiscussion questionsrecommended literatureІсторія педагогіки : методичні рекомендації до проведення семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»History of Pedagogy: methodological recommendations for conducting seminars and practical classes, organizing self-work for doctoral candidates (third educational-scientific level) in the Specialty 011 Educational and Pedagogical SciencesMethodical instructions