Кривошей, Кирило ЮрійовичKryvoshei, K. Yu.2024-11-162024Кривошей, Кирило Юрійович. Інноваційні технології розвитку стресостійкості як чинник професійного розвитку майбутнього фахівця / К. Ю. Кривошей // I Міжнародна науково-практична конференція (ByteED 2024), 17–19 квітня 2024 року, Харків : матеріали [Електронний ресурс]. – Харків, 2024. – С. 184–188. – DOI: https://orcid.org/0000-0002-9163-9891https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/19037Науковий керівник: Сергій Борисович Бєляєв, доктор педагогічних наук, професор кафедри профільної підготови, Харківський національний університет імені В. Н. КаразінаІнтеграція інноваційних освітніх технології в навчальні програми, може стимулювати в здобувачів вищої освіти формування навичок, що необхідні для успішного подолання стресу та регуляції власного емоційного стану в несприятливих обставин. Розвиток стресостійкості та формування навичок ауторегуляції є корисними не лише в рамках освітнього процесу, адже стрес є невід’ємною частиною творчого, професійного та особистого життя. Крім того, дуже важливо, щоб ці технології використовувалися в поєднанні з комплексними системами підтримки, які враховують ширші соціальні, емоційні та середовищні чинники, що сприяють подоланню стресу здобувачів освіти.ukSOCIAL SCIENCESINTERDISCIPLINARY RESEARCH AREAS::Technology and social changeвійськові діїпсихологічний станздобувачі вищої освітиінноваційні освітні технологіїкеровані вправи майндфулнесмедитаціягейміфікаціяцифрові журнали та інструменти для рефлексіїстресстресостійкістьстудентисамоаналізІнноваційні технології розвитку стресостійкості як чинник професійного розвитку майбутнього фахівця [Електронний ресурс]Thesishttps://orcid.org/0000-0002-9163-9891