Лагута, Т.М.Лагута, Т.И.Laguta, T.M.2011-05-312011-05-312008"Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2008, № 12УДК 811.161.2’373.7https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/3123The principal stages of teaching foreign students – future philologists – the phraseology of Ukrainian language is considerated in the article. The principal characteristics of phraseologizm and its functions are presented. Kinds of exercises for fixation and repetition knowledges and also kinds of work to control habits and knowledges of foreign students are proposed.Стаття присвячена розгляду основних етапів роботи з навчання іноземних студентів, зокрема майбутніх філологів, фразеології української мови. Подано основні характеристики фразеологічного звороту, його функції. Запропоновані види вправ для закріплення й повторення вивченого, а також види робіт із метою перевірки знань і навичок іноземних студентів.ukphraseologizmunction of phraseologizmmeaningsynonymyфразеологизмфункция фразеологизмазначениеUkrainian as foreign languageукраинский язык как иностранныйсинонимияфразеологізмфункція фразеологізмузначенняукраїнська мова як іноземнасиноніміяФразеологізми як аспект вивчення лексики української мови іноземними студентамиФРАЗЕОЛОГИЗМЫ КАК АСПЕКТ ИЗУЧЕНИЯ ЛЕКСИКИ УКРАИНСКОГО ЯЗЫКА ИНОСТРАННЫМИ СТУДЕНТАМИPhraseologizms as an aspect of studying Ukrainian language lexics by foreign studentsArticle