Фоменко, М.В.2011-06-102011-06-102010Фоменко М.В. Конвергенція новинарного продукту інформаційних агентств (на прикладі українського національного інформаційного агентства «Укрінформ») / М.В. Фоменко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. Сер.: Соціальні комунікації. – 2010. – № 903, вип. 2. – С. 116 – 119https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/3392Фоменко Марина Володимирівна – студентка кафедри журналістики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.Сучасним трендом розвитку медіа став процес конвергенції - зближення різних технологій, їх об'єдання в одну платформу. Розглянуто процес конвергенції на прикладі національного інформаційного агентства «Укрінформ». Современным трендом развития медиа стал процесс конвергенции - сближение различных технологий, их объединение в одну платформу. Рассмотрен процесс конвергенции на примере национального информационного агентства «Укринформ». The latest trend of the development of media convergence is convergence of various technologies; their objects are united into the one platform. We consider the example of the convergence process of national news agency «Ukrinform».ukновинарний продуктінформаційне агентствоконвергенціяКонвергенція новинарного продукту інформаційних агентств (на прикладі українського національного інформаційного агентства «Укрінформ»)Article