Панченко, М.В.2012-10-032012-10-032012Панченко М.В. Тенденції розвитку методів збору даних у маркетинг-менеджменті / М.В. Панченко // Глобальні та локальні проблеми соціально-економічного розвитку: нові виклики та рішення : тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, 6-7 квітня 2012 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012. – С.УДК 339.138https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6737ukрозвиток методів збору данихмаркетинг-менеджментзбір даних у маркетинг-менеджментіТенденції розвитку методів збору даних у маркетинг-менеджментіArticle