Гуляєва, О.В.2019-10-082019-10-082019-10-11Гуляєва О.В. До проблеми психологічного благополуччя у студентів з обмеженими можливостями здоров’я [Електронний ресурс] / О.В. Гуляєва // Матеріали Норвезько-Української конференції, присвяченої діяльності Ф. Нансена в Україні у 1921–1922 роках, (Харків, 10–11 жовт. 2019 р.) / Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна; Посольство Норвегії в Україні. – Х.: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2019.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/15015У зарубіжній психології поняття благополуччя визначається в найбільш широкому сенсі – well-being, як багатофакторний конструкт, що являє собою взаємозв’язок фізичних, соціальних, економічних та психологічних факторів. Щодо психологічного благополуччя, можна говорити про те, що сучасна психологія не має загально визначеного поняття «психологічне благополуччя особистості», не існує єдиної дефініції. Термін «психологічне благополуччя» було введено Н. Бердберном, який описував цей феномен у категоріях щастя або нещастя, суб’єктивного відчуття задоволеністю або незадоволеністю життям. Теорії зарубіжних та вітчизняних психологів, які розглядають проблему психологічного благополуччя, можна поділити на дві групи – гедоністичні та евдемоністичні.ukResearch Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects::History subjectsнорвезько-українська конференціяпсихологічне благополуччястуденти з обмеженими можливостями здоров’яДо проблеми психологічного благополуччя у студентів з обмеженими можливостями здоров’яArticle