Омельник, Маріанна ДмитрівнаOmelnyk, M.D.2024-02-072024-02-072023Омельник, Маріанна Дмитрівна. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності спа-закладів (на прикладі спа-салону «Jeansspa.club») : кваліфікаційна магістерська робота студентки 2 курсу, спеціальності 242 «Туризм» / М.Д. Омельник ; Науковий керівник Л.В. Кучечук. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023. – 78 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18239ukSOCIAL SCIENCESСПА-закладимаркетингова діяльністьСПА-салон «Jeansspa.club»конкурентне середовищеудосконалення CRM-системистворення власного веб-сайту спа-салонуdigital маркетингоцінка ефективностіШляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності спа-закладів (на прикладі спа-салону «Jeansspa.club»)Ways to Improve the Marketing Efficiency of Spa Establishments (on the Example of Jeansspa.club)Other