Донченко, В.І.2016-04-292016-04-292016Донченко В. І. Методика навчання здоров’язбережувальних технологій студентів медичного університету: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. - Харків, 2016. - 22 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/11816Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми навчання здоров’язбережувальних технологій студентів медичного університету. У дисертації з’ясовано суть поняття «здоров’язбережувальні технології», схарактеризовано структурні компоненти методичної готовності майбутнього лікаря до використання здоров’язбережувальних технологій, систематизовано основні наукові підходи, теоретичні положення, здобутки вітчизняного і зарубіжного досвіду навчання здоров’язбережувальних технологій студентів медичного університету. Здійснено проектування змісту навчання здоров’язбережувальних технологій студентів-медиків та видів пізнавальної активності студентів і способів їхнього включення у процес навчальної діяльності. Науково обґрунтовано методику навчання здоров’язбережувальних технологій студентів медичного університету і її моделі, розроблено систему науково-методичного забезпечення методики та проведено проектування засобів її реалізації.ukстуденти-медикиздоров’язбережувальні технологіїметодика навчаннямодельмайбутні лікарімедичні університетистуденты-медикиздоровьесберегающие технологииметодика обучениямодельбудущие врачимедицинские университетыmedical studentshealth-saving technologiesmethods of teachingmodelfuture doctorsmedical universitiesМетодика навчання здоров’язбережувальних технологій студентів медичного університету