Волобуєва, Ірина Андріївна2023-07-062023-07-062022Волобуєва, Ірина Андріївна. SMM-стратегії та тактики в бренд-журналістиці (на матеріалі сервісу «Дія») : кваліфікаційна робота студентки 2 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 061 «Журналістика» / І.А. Волобуєва ; Наук. керівник О.П. Драчова. - Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2022. - 89 с., іл.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/17888Кваліфікаційна робота: студентки 2 курсу, групи ЛЗМЖ-21, другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 061 «Журналістика», Волобуєвої Ірини Андріївни. Керівник: Драчова Олександра Павлівна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент.ukResearch Subject Categories::HUMANITIES and RELIGIONResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESSMM-стратегіїбренд-журналістикасервіс «Дія»маркетингові стратегіїсервіс «Держава і я»медіаплатформа «Дія»SMM-тактикиSMO-стратегіїДрачова Олександра Павлівна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцентSMM-стратегії та тактики в бренд-журналістиці (на матеріалі сервісу «Дія»)Other