Колоколова, А.О.2011-05-202011-05-202010Колоколова А.О. Лінгвокогнітивний аспект дослідження вторинної номінації / А.О. Колоколова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2010. – № 910. Сер.: Філологія. – Вип. 60, част. І. – С. 184 – 189https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2788Колоколова Анастасія Олександрівна, аспірант кафедри української мови філологічного факультету Харківського національного університету імені В. Н. КаразінаУ статті на теоретичному рівні обґрунтовано необхідність вивчення вторинної номінації в когнітивному аспекті. Простежено розвиток теорії номінації, зв'язки цього явища з концептуалізацією, виявлено витоки когнітивної ономасіології. Розкрито доцільність досліджування вторинної номінації як засобу концептуалізації знань про світ з урахуванням основних завдань і постулатів когнітивної лінгвістики, а також багатоманіття форм вторинної номінації. In the article, the need to examine secondary nomination in the cognitive aspect is justified on the theoretical level. The development of nomination theory and links of this phenomenon with conceptualization are observed, the origins of cognitive onomasiology are established. The author proves the expediency to study secondary nomination as a means of conceptualizing knowledge about the world, taking into account the main tasks and tenets of cognitive linguistics, as well as the diversity of the secondary nomination formsukкогнітивна лінгвістикаконцептуалізаціявторинна номінаціяономасіологіяЛінгвокогнітивний аспект дослідження вторинної номінаціїArticle