Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаDerevianko, О.Н.2022-01-192022-01-192015Дерев’янко, Олена Георгіївна. Дослідження репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України з позицій топ-менеджерів компаній та ключових партнерів / О.Г. Дерев’янко // Ефективна економіка. - 2015. - № 12. - 3 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/17352ukорганізаційний профіль системи репутаційного менеджменту (СРМ) підприємстваоптимальна періодичність моніторингу негативної інформації в ЗМІактивність у new-mediaрепутаційний аудитДослідження репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України з позицій топ-менеджерів компаній та ключових партнерівInvestigation of reputation management of food industry companies in Ukraine from the standpoint of top managers and key partnersArticle