Кравченкова, Галина МиколаївнаЗінюк, Анна ВолодимирівнаСолдатенко, Ірина ОлександрівнаKravchenkova, Halyna MykolaivnaZiniuk, Anna VolodymyrivnaSoldatenko, Iryna Oleksandrivna2024-06-262024-06-262024Ефективність реклами та зв’язків з громадськістю : методичні рекомендації / уклад. Г. М. Кравченкова, І. О. Солдатенко, А. В. Зінюк. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024. – 116 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18551Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів і студенток закладів вищої освіти з навчальної дисципліни «Ефективність реклами та зв’язків з громадськістю» містять зміст лекційних та семінарських занять, практичні завдання, приклади питань тестових завдань, систему оцінювання знань, рекомендовану літературу. Зазначені методичні рекомендації до самостійної роботи студентів можуть бути корисними під час підготовки соціологів, журналістів, фахівців з реклами та зв’язків з громадськістю, а також для підвищення кваліфікації фахівців сфери комунікацій.ukSOCIAL SCIENCES::Other social sciences::Mass communicationефективність рекламизв'язки з громадськістюінтегровані комунікаціїмедіапланKПI (ключові показники ефективності)медіавимірюванняPR-ефектІнтернет-маркетингadvertising effectivenesspublic relationsintegrated communicationsmedia planKPI (key performance indicators)media measurementPR effectInternet marketingЕфективність реклами та зв’язків з громадськістю : методичні рекомендаціїEffectiveness of advertising and public relations : methodological recommendationsBook