Кравченкова, Галина МиколаївнаЗінюк, Анна ВолодимирівнаСолдатенко, Ірина ОлександрівнаKravchenkova, Halyna MykolaivnaZiniuk, Anna VolodymyrivnaSoldatenko, Iryna Oleksandrivna2024-06-262024-06-262024Ефективність реклами та зв’язків з громадськістю : методичні рекомендації / уклад. Г. М. Кравченкова, І. О. Солдатенко, А. В. Зінюк. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024. – 116 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18551Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів і студенток закладів вищої освіти з навчальної дисципліни «Ефективність реклами та зв’язків з громадськістю» містять зміст лекційних та семінарських занять, практичні завдання, приклади питань тестових завдань, систему оцінювання знань, рекомендовану літературу. Зазначені методичні рекомендації до самостійної роботи студентів можуть бути корисними під час підготовки соціологів, журналістів, фахівців з реклами та зв’язків з громадськістю, а також для підвищення кваліфікації фахівців сфери комунікацій.ukефективність реклами, зв'язки з громадськістю, інтегрованікомунікації, медіаплан, KPI (ключові показники ефективності), медіавимірювання, PR-ефект, Інтернет-маркетингЕфективність реклами та зв’язків з громадськістю : методичні рекомендаціїEffectiveness of advertising and public relations : methodological recommendations for individual work for the students of higher educational institutionsBook