Стеблова, В. О.2025-02-052024Стеблова, В. О. Взаємозв'язок тривожності та креативності у старшокласників : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня вищої освіти : спеціальність 053 «Психологія» : освітньо-професійна програма «Психологія» / В. О. Стеблова ; кер. роботи Г. В. Павленко. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024. – 37 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/19966Керівник роботи: Павленко Ганна Володимирівна, доктор філософії, доцент кафедри прикладної психологіїУ результаті проведеного дослідження встановлено, що існує слабка кореляція між рівнем особистісної тривожності та суб'єктивною оцінкою власного творчого потенціалу (r = 0.38, p > 0.05), а також незначуща кореляція із оригінальністю продуктів діяльності, у вигляді яких виступали малюнки. Значущого взаємозв’язку між шкільною тривожністю та показниками креативності не визначено, можливою причиною є низький рівень шкільної тривожності у респондентів.As a result of the study, it was found that there is a weak correlation between the level of personal anxiety and the subjective assessment of one's own creative potential (r = 0.38, p > 0.05), as well as an insignificant correlation with the originality of activity products, represented by drawings. Significant correlation between school anxiety and creativity indicators was not determined, possibly due to the low level of school anxiety among respondents.ukSOCIAL SCIENCESкреативністьcreativityтривожністьanxietyшкільна тривожністьschool anxietyстаршокласникиhigh school studentsВзаємозв'язок тривожності та креативності у старшокласниківRelationship between anxiety and creativity in high school studentsOther