Варава, С.В.Груцяк, В.І.Varava, S.V.Grutsyak, V.I.Варава, С.В.Груцяк, В.И.2011-06-012011-06-012009"Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2009, № 15УДК УДК 81’243-054.62https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/3210Logical separation of 3 concentres during the process of teaching language of specialty at the preparatory department on the basis of technical profile has been substantiated in the article, possible filling of the content of each of the concentres has been described.У статті обґрунтовано логічність виділення трьох концентрів під час навчання мови спеціальності на підготовчому факультеті на матеріалі інженерно-технічного профілю навчання і запропоновано можливе наповнення змісту кожного з концентрів.uklanguage of specialtyconcentrecoordination between subjectscommon language educational environmentязык специальностиконцентрмежпредметная координацияединая языковая образовательная средамова спеціальностіконцентрміжпредметна координаціяєдине мовне освітнє середовищеНавчання мови спеціальності в умовах підготовчих факультетів для іноземних громадян: структура та змістTeaching Language of Specialty at the Preparatory Department for Foreign Citizens: Structure and Content.Обучение языку специальности в условиях подготовительных факультетов для иностранных граждан: структура и содержание.Article