Бабічева, О.Г.Babicheva, O.2013-08-282013-08-282013Бабічева О.Г. Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу / Олена Бабічева // Бібліотечний вісник. – 2013. – № 3(215). – С. 13–15.УДК 025.4.036:378.4(477.54)https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/8938Олена Бабічева, заст. директора ЦНБ Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.У статі і показано, як застосування інформаційних технологій, а саме, автоматизованої реєстрації читачів, електронного каталогу, електронного замовлення літератури, комунікаційної служби «Бібліотечний форум» дає змогу бібліотеці університету на високому рівні забезпечувати навчальний та науково-дослідний процеси, постійно розширювати аудиторію користувачів. The information technologies use in the service process enables the university library to provide information for educational and scientific processes at a qualitatively higher level. The introduction of new forms of the library and information services, modern and convenient services expand the audience of the users giving them access to traditional and electronic resources of the library.ukбібліотекаавтоматизація бібліотечних процесівелектронні ресурсиінформаційні технологіїелектронне замовлення літературидистанційне обслуговування читачівautomationlibraryelectronic resourcesinformation technologyservicesСучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладуModern services for users in the library of the institution of higher educationArticle