Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаDerevianko, О.Н.2022-01-192022-01-192014Дерев’янко, Олена Георгіївна. Управлінські аспекти забезпечення антикрихкості репутації підприємства / О.Г. Дерев’янко // Вчені записки Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана. Вип. 16. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 74–80.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/17340Author scientifically substantiates the necessity to form and evaluate the company’s reputation on the criterion antifragile. It is proposed to abandon in theory and practice of reputation management of common phrase «high reputation». In the article the author’s concept of reputation management on the basis аntifragile has been investigated. The author proves perspective its wide implementation in practice management.Автор науково обґрунтовує необхідність формувати та оцінювати репутацію підприємства за критерієм антикрихкості, при цьому пропонується відмовитись в теорії та практиці репутаційного менеджменту від поширеного словосполучення «висока репутація». В статті викладено авторську концепцію управління репутацією підприємства на засадах антикрихкості та доведено перспективність її широкого впровадження в практику менеджменту.ukResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESантикрихкістьстейкхолдеридовіранематеріальні активистійкість розвитку підприємствааntifragilestakeholderstrustintangible assetssustainability of the enterpriseУправлінські аспекти забезпечення антикрихкості репутації підприємстваManagement aspects of the company’s reputation аntifragileArticle