Градова, Ю.В.2019-10-082019-10-082019-10-11Градова Ю.В. Булінг як антигуманне поводження: шляхи попередження в шкільному середовищі [Електронний ресурс] / Ю.В. Градова // Матеріали Норвезько-української конференції, присвяченої діяльності Ф. Нансена в Україні у 1921–1922 роках, (Харків, 10–11 жовт. 2019 р.) / Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна; Посольство Норвегії в Україні. – Х.: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2019.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/15045З січня 2019 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», яким було запроваджено адміністративну відповідальність за вчинення булінгу учасника освітнього процесу. За вісім місяців українськими судами було розглянуто вже 197 справ про булінг, із них в 93 справах було винесено рішення про накладання стягнення. З одного боку ці дані свідчать про активізацію роботи правоохоронних органів щодо покарання винних у скоєнні булінгу, з іншого – про глобальні масштаби даної проблеми. Це дає підстави стверджувати, що лише покаранням винних вирішення проблеми цькування у школі неможливе. А отже, актуальним є питання попередження булінгу серед учнів середніх класів, оскільки саме вони підпадають під найбільш уразливу категорію жертв шкільного насильства. За даними ЮНІСЕФ, 11-13-річні частіше стають жертвами булінгу, в той час як вік агресорів дещо більший і складає 13-15 років.ukResearch Subject Categories::LAW/JURISPRUDENCEнорвезько-українська конференціябулінгантигуманне поводженняшкільне середовищеБулінг як антигуманне поводження: шляхи попередження в шкільному середовищіArticle