Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаDerevianko, О.Н.2022-01-192022-01-192012Дерев’янко, Олена Георгіївна. Ознаки та функції репутації як об'єкта репутаційного менеджменту підприємства // Агросвіт : наук.-практ. журн. – К., 2012. – № 19. – С. 11–15.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/17356The paper investigates the characteristics of enterprise reputation and systematizes its common manifestations in accordance with the proposed system of key features. The system of basic functions of reputation as of the object of reputation management was offered.У статті досліджено характеристики репутації підприємства та систематизовано її розповсюджені прояви відповідно до запропонованої системи ключових ознак. Запропоновано систему основних функцій репутації як об'єкта репутаційного менеджменту.ukрепутація підприємствадовірауправління репутацієюОзнаки та функції репутації як об'єкта репутаційного менеджменту підприємстваArticle