Домніч, С.П.Селіна, І.Л.Домнич, С.П.Селина, И.Л.Domnich, S.P.Selina, I.L.2012-06-172012-06-172012-05"Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2012, № 20УДК 811:372.091.33-028.17https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6226The article is devoted to extra-curriculum work as one of the means in teaching listening. Certain definitions of extra-curriculum work and a receptive type of the communicative activity – listening are given. The functions of extra- curriculum work and speech mechanisms for implement ing students’ communicative skills in the process of listening in social and cultural spheres as well as in the sphere of daily communication are examined in the article.Стаття присвячена позааудиторній роботі як одному із способів навчання аудіювання. Подано визначення понять позааудиторної роботи та рецептивного виду мовленнєвої діяльності – аудіювання. Розглядаються функції позааудиторної роботи та мовні механізми, що допомагають реалізувати комунікативні потреби студентів у аудіюванні в соціально-культурній сфері та у сфері повсякденного спілкування.ukпозааудиторна роботааудіюваннямовленнєва діяльністьмовні механізмивнеаудиторная работааудированиеречевая деятельностьречевые механизмыextra-curriculum worklisteningcommunicative activityspeech mechanismsПозааудиторна робота як спосіб навчання аудіюванняВнеаудиторная работа как способ обучения аудированию.Extra-curriculum Work as a Means of Teaching Listening.Article