Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаDerevianko, О.Н.2022-01-192022-01-192014Дерев’янко, Олена Георгіївна. Управління репутацією організації як основна функція фахівця у галузі зв’язків із громадськістю / О.Г. Дерев’янко // Економічний форум. - 2014. - № 3. - С. 311-317.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/17358The study defined function specialist in the field of public relations , while singled out : reputation management, implementation of executive functions, public opinion research , project management and control efficiency measures carried out by the organization . The complex demands emerging from the analytical , creative and management skills that allow the tool specialist in the field of public relations . It is proved that the expert in the field of public relations are important knowledge economy upon which formed such professional duties as reputational risk analysis , evaluation of reputation as an intangible asset capitalization implementation specialist functions of Public Relations in the management of an organization is in crisis.За результатами дослідження визначено функції фахівця у галузі зв’язків із громадськістю, при цьому виокремлено: управління репутацією, виконання представницьких функцій, дослідження громадської думки, управління проектами та здійснення контролю ефективності проведених організацією заходів. Запропоновано комплекс вимог, що формується з аналітичних, творчих та управлінських здібностей, які дозволяють виконувати функції фахівця у галузі зв’язків із громадськістю.ukрепутаційний менеджментфункції фахівця в галузі зв'язків з громадськістюпрофесійна підготовкаreputation managementfunction specialist in public relationstrainingУправління репутацією організації як основна функція фахівця у галузі зв’язків із громадськістюReputation management of organization as the main function of a specialist in public relationsArticle