Довгополова, Я.В.Dovgopolova, Ya.V.2014-10-222014-10-222014Довгополова Я.В. Компаративний аналіз формування полікультурного виховного середовища у ВНЗ України та зарубіжних країн / Я.В. Довгополова // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2014. – №1103. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 78. – С. 176–182.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/10048Стаття присвячена компаративному аналізу формування полікультурного виховного середовища у ВНЗ України та зарубіжних країн з метою визначення спільного й відмінного в організаційній структурі, змісті і методах полікультурної підготовки майбутніх вчителів у вищих навчальних закладах. Статья посвящена компаративному анализу формирования поликультурной воспитательной среды в ВУЗах Украины и зарубежных стран с целью определения общего и отличного в организационной структуре, содержании и методах поликультурной подготовки будущих учителей в высших учебных заведениях. The article is devoted to the comparative analysis of formation of polycultural educational environment in higher educational establishments of Ukraine and foreign countries for the purpose of determination of common and different things in the organizational structure, contents and methods of polycultural training of future teachers in higher educational establishments.ukResearch Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects::History subjects::History of scienceResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::EducationResearch Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguisticsкомпаративний аналізметоди навчанняорганізаційні формиполікультурне виховне середовищструктурні компонентитренінговий курсcomparative analysisorganizational formspolycultural educational environmentstructural componentstraining coursetraining methodsКомпаративний аналіз формування полікультурного виховного середовища у ВНЗ України та зарубіжних країнComparative Analysis of Formation of Polycultural Educational Environment in Higher Educational Establishments of Ukraine and Foreign CountriesArticle