Гужва, Алла АнатоліївнаЖуравльова, І.К.2017-07-242017-07-242017Гужка, Алла Анатоліївна. Nihil desperari: практика використання комплексного методу маркетингових комунікацій на прикладі університетської бібліотеки, або яким чином заохотити користувачів відвідувати бібліотеку?/ А.А. Гужва, І.К. Журавльова. - Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/13180Перша спроба розробки концепції маркетингу для бібліотек була зроблена в 1981 р англійським бібліотекознавцем Б. Кроніним і пізніше доповнена групою німецьких вчених на чолі з П.Борхардом. Маркетинг дозволяє вижити бібліотекам в кризові часи, коли скорочується фінансування, коли бібліотека мусить доводити право на своє подальше існування. Маркетинг принципово перебудовує бібліотеку, мислення бібліотекарів, повертає їх в сторону користувача.Алла Анатоліївна Гужва, зав. відділу ЦНБ ХНУ імені В.Н. Каразіна Журавльова І.К., директор ЦНБ ХНУ імені В.Н. Каразіна.ukResearch Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects::History subjects::Book and library historyResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Educationмаркетингмаркетинг для бібліотекбібліотечний маркетингівент-маркетингevent-marketing32 травня у ЦНБ«Бібліотека у стилі мюзиклу»libraryистория библиотекісторія бібліотекчитачбібліотекакомплексний метод маркетингових комунікаційуніверситетська бібліотекаlibrary innovationNihil desperari: практика використання комплексного методу маркетингових комунікацій на прикладі університетської бібліотеки, або яким чином заохотити користувачів відвідувати бібліотеку?Presentation