Перегудова, Софія КостянтинівнаPeregudova, S. K.2025-01-162024Перегудова, Софія Костянтинівна. Організаційно-проєктні рішення ботокемпінгу на 60 місць у смт Старий Салтів Харківської області : кваліфікаційна робота бакалавра : спеціальність 241 «Готельно-ресторанна справа» : освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанна справа» / К. К. Перегудова ; кер. О. Г. Терешкін . – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024. – 74 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/19701Керівник: Терешкін Олег Георгійович, доктор технічних наук, професор кафедри міжнародної електронної комерції та готельно-ресторанної справиПроведено порівняльний аналіз конкурентоспроможності територій для повоєнного відновлення спортивно-оздоровчого туризму на Печенізькому водосховищі Харківського регіону. Досліджено конкурентний статус з оцінкою сильних та слабких сторін готельного підприємства. Розроблено комплекс рекомендацій щодо вдосконалення стратегії впровадження на ринок, запропоновано інфраструктуру та сервіс для маломірних суден на р. Сіверський Донець з метою розв’язання соціально-економічних проблем регіону. Визначено концептуальні засади закладу та створено бренд ботокемпінгу з врахуванням потреб інклюзивного туриста. Змоделювано процеси надання послуг закладів готельного і ресторанного господарства для різних цільових груп. Визначено соціально-економічну ефективність від реалізації отриманих результатів.A comparative analysis of the competitiveness of territories for the post-war restoration of sports and recreational tourism at the Pechenizka Reservoir in the Kharkiv region was carried out. The competitive status with an assessment of the strengths and weaknesses of the hotel enterprise is studied. A set of recommendations for improving the market introduction strategy has been developed, infrastructure and services for small vessels on the Siverskyi Donets River have been proposed to address the socio-economic problems of the region. The conceptual foundations of the institution are defined and a botocamping brand is created, taking into account the needs of an inclusive tourist. The processes of providing hotel and restaurant services for different target groups are modelled. The socio-economic efficiency of the results was determined.ukSOCIAL SCIENCESботокемпінгСтарий Салтівсервісводний туризмосновні та додаткові послугиготельне господарствоінфраструктураекономічна ефективністьbotocampingStary Saltivservicewater tourismbasic and additional serviceshotel industryinfrastructureeconomic efficiencyОрганізаційно-проєктні рішення ботокемпінгу на 60 місць у смт Старий Салтів Харківської областіOrganisational and design solutions for a 60-seat botcamp in the village of Staryi Saltiv, Kharkiv regionOther