Криворучко, С.К.2011-05-252011-05-252010Криворучко С.К. Система художніх образів у творі Сімони де Бовуар «Зламана» / С.К. Криворучко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2010. – № 910. Сер.: Філологія. – Вип. 60, част. ІІ. – С. 227 – 231https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2882Криворучко Світлана Костянтинівна, к. філол. н, доцент кафедри історії зарубіжної літератури та класичної філології філологічного факультету Харківського національного університету імені В. Н. КаразінаУ творчості С. де Бовуар простежується особлива форма художнього структурування тексту, якій властива мовна та предметна чуттєвість. Психічна іпостась художніх образів у творі С. де Бовуар «Зламана» (1968) поєднує теоретико-науковий та загальнолюдський аспекти репрезентації, які притаманні і письменниці, і реципієнту. Аналіз художніх образів твору «Зламана» допоможе зрозуміти психологічні мотиви, які є провідними смислоутворюючими та формоутворюючими ас-пектами, що являють собою своєрідну творчу систему. A special form of artistic text structuring, which is characterized by verbal and objective sensuality can be found in the works by Simone de Beauvoir. The psychic side of images in «The Woman Destroyed» written by S. de Beauvoir in 1968 combines theoretical-scientific and universal human aspects of representation characteristic both for the writer and the recipient. Image analysis of «The Woman Destroyed» will help us in understanding the psychological motives, which are the leading aspects creating sense and form, presenting a peculiar creative system.ukС. де БовуаробразмотивекзистенціяСистема художніх образів у творі Сімони де Бовуар «Зламана»Article