Панкратьєва, В.В.2014-06-212014-06-212014-06-212076-1333https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/9781Часопис соціально-економічної географії: Міжрегіональний збірник наукових праць. – Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2014В роботі представлені результати суспільно-географічного дослідження системи освіти Луганської області. З позиції суспільної географії запропоновано тлумачення сутності поняття «освіта». Проведено аналіз функцій освіти, на основі узагальнення їх класифікацій виділено соціокультурні, соціоекономічні та соціополітичні функції. Окрема увага приділена характеристиці ноосферно-світоглядної функції освіти. Використовуючи методи просторово-часового аналізу, виконано групування районів та міст обласного підпорядкування Луганської області за рівнем розвитку системи освіти. Визначені проблеми та запропоновані напрями удосконалення системи освіти регіону.ukосвітафункції освітирівень розвитку освітитериторіальні особливостігрупуванняТериторіальні особливості та напрями удосконалення системи освіти Луганської областіArticle