Сироватська, М.І.2013-05-212013-05-212013Сироватська М.І. Рецепція драматургії Єлисея Карпенка / Марина Ігорівна Сироватська // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2013. – № 1048. Сер.: Філологія. – Вип. 67. – С. 213–217.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/8524Сироватська Марина Ігорівна, аспірант кафедри історії української літератури Харківського національного університету імені В. Н. КаразінаУ статті проаналізовано роботи літературознавців, присвячені творчості Єлисея Карпенка, одного із представників української літератури 20–30-х років ХХ століття в еміграції. Встановлено, що драматична спадщина митця є практично не дослідженою у зв’язку з фактично повною відсутністю перевидань п’єс автора та ідеологічною заангажованістю літературознавства радянського періоду. На матеріалі сучасних наукових розвідок доведено, що драматургія Єлисея Карпенка є самобутнім мистецьким явищем у контексті здобутків світової літератури. Scientific studies, devoted to the drama by Elisey Karpenko that was one of the representatives of Ukrainian literature of early XX-th century in emigration have been analyzed in this article. It was noted that the dramatic heritage of the author remains hardly investigated due to a scarce availability of his works reprints and also due to a heavy ideological influence on the literature criticism during the Soviet period. The analysis of recent scientific studies has shown that the drama of Elisey Karpenko represent a unique artistic phenomenon in the world literature context.ukлітературознавстводраматургіяеміграція«нова драма»символізмliterary criticismdramaemigration«the new drama»symbolismРецепція драматургії Єлисея КарпенкаThe reception of Elisey Karpenko’s dramaArticle