Бардак, Н.І.2012-05-232012-05-232012Бардак Н.І. Художній онейрос в драмі Лесі Українки «Блакитна троянда»: психоаналітична інтерпретація / Н.І. Бардак // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2012. – № 994. Сер.: Філологія. – Вип. 64. – С. 180–185https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/5910Бардак Наталія Іванівна, студентка 4 курсу філологічного факультету Харківського національного університету імені В. Н. КаразінаУ статті зроблено спробу визначити й проаналізувати специфіку оприявнення онейричних візій у драмі Лесі Українки. Окремий аспект – символіка онейричної візіональності, витлумачувана за допомогою теорії архетипів, концепції дзеркальності. Також ішлося про роль сновид них елементів у сюжетно-композиційній організації твору, розкриття харáктерних особливостей головної героїні, розвиток її психі чної хвороби з визначенням передумов та причин страху, що створює відповідний емоційно-настроєвий фон дії. An attempt to define and analyse the specific of оneyrical visions in drama of Lesia Ukrainian is done in the article. A separate aspect is a symbolics of оneyrical visions, interpreted by means of theory of arhetyp, conception of smooth surface. Also speech went about their role in withcomposition organization of work, opening of Seaturusf main heroine’s character, development of her psychical illness with determination of pre-conditions and reasons of fear that creates the corresponding emotional and mood background of action.ukпсихологічна драмаонейричні візіїстрахбожевілляістеріясеміотика дзеркалаpsychological dramaоneyrical visionsfearmadnesshysteriasemiotics of mirrorХудожній онейрос в драмі Лесі Українки «Блакитна троянда»: психоаналітична інтерпретаціяArticle