Старцева, Н.Н.2011-11-022011-11-022010Старцева Н.Н. Психолингвистический подход к анализу лингвокультурного концепта бизнес / Н.Н. Старцева // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2010. – №897. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 62. – С. 42 - 48УДК811.111’42https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/4961В статье проводится психолингвистический анализ концепта БИЗНЕС – одного из ключевых концептов культуры англоязычного социума, который прочно закрепился и в русскоязычном сообществе. На базе ассоциативного эксперемента выявляются ассоциативные связи данного концепта с другими значимыми концептами культуры английского/американского и русского языковых коллективов. В статті проводиться психолінгвістичний аналіз концепту БІЗНЕС – одного з ключових концептів культури англомовного соціуму, який закріпився в російськомовній спільноті. На базі асоціативного експерименту були виявлені асоціативні зв’язки даного концептуз іншими значними концептами культури англійського/американського та російського мовних колективів. In the article the psycholinguistic analysis of the concept BUSINESS is conducted. It’s one of the key concepts of English-language society culture which firmly gained a foothold in the Russian-language society. On the base of associative experiment associative ties and connections of this concept come to light with other meaningful concepts of culture of the English/American and Russian societies.ruthe linguistic-cultural conceptthe psycholinguistic analysisassociative experimentassociative ties and connectionsлингвокультурный концептпсихолингвистический анализассоциативный экспериментассоциативные связиПсихолингвистический подход к анализу лингвокультурного концепта бизнесArticle