Kushchenko, О.I.Кущенко, Е.И.Кущенко, О.І.2018-06-132018-06-132018Kushchenko О.I. Methodologigal analysis of international and national tourism by means of generalizing statistical indicators / О.I. Kushchenko // «Молодий вчений»: науковий журнал. – № 1 (53) січень, 2018. – С. 508–513.УДК 311:338.48(075.8)https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/14202У статті розкриті основоположні принципи та сутність статистики ринку туристського продукту. Вона розглядає систему основних показників як методологію статистичної оцінки і аналізу туристської діяльності, а також її конкурентоспроможності на різних рівнях. Стаття є продовженням, вже раніш опублікованої роботи, яка була присвячена методологічним основам статистики туризму[1, с.70-73]. У даному випадку, статистична оцінка охоплює сферу міжнародного та внутрішнього туризму. Показники розвитку міжнародного туризму важливі щодо розробки стратегії і тактики діяльності на ринку туристського продукту країни. Грамотно підібрані щодо аналізу статистичні методи завжди є заставою успішної роботи з інформацією. Усі представлені показники є фундаментом інформаційної бази, необхідної щодо прийняття управлінських рішень у сфері туристської індустрії.The article reveals the fundamental principles and essence of market statistics tourism product. It considers detailed the system of basic indicators as a methodology of statistical evaluation and analysis of tourist activities, as well as its competitiveness at different levels. The article is a continuation of the previously published work on methodological basics of tourism statistics [1, p.70-73]. In this case, statistical evaluation covers international and domestic tourism. International tourism development indicators are important to develop strategies and tactics of the tourism product of the country. Intelligently chosen to analyze the statistical methods are always successful. All given indicators make the foundation of the knowledge base needed to make management decisions in the field of tourism industry. В статье раскрыты основополагающие принципы и сущность статистики рынка туристского продукта. Она рассматривает систему основных показателей как методологию статистической оценки и анализа туристской деятельности, а также ее конкурентоспособности на различных уровнях. Статья является продолжением, уже ранее опубликованной работы, посвященной методологическим основам статистики туризма [ 1 , с.70-73]. В данном случае, статистическая оценка охватывает сферу международного и внутреннего туризма. Показатели развития международного туризма важны для выработки стратегии и тактики деятельности на рынке туристского продукта страны. Грамотно подобранные для анализа статистические методы всегда являются залогом успешной работы с информацией. Все представленные показатели являются фундаментом информационной базы, необходимой для принятия управленческих решений в сфере туристской индустрии.envariation analysisindex analysisdynamic sequencesseasonal fluctuations in tourismвариационный анализиндексный анализряды динамикисезонные колебания в туризмеваріаційний аналізіндексний аналізряди динамікисезонні коливання у туризміMethodologigal analysis of international and national tourism by means of generalizing statistical indicatorsМетодология анализа международного и внутреннего туризма с помощью обобщающих статистических показателейМетодологія аналізу міжнародного та внутрішнього туризму за допомогою узагальненних статистичних показниківArticle