Сеніна, Ілона Сергіївна2023-09-242023-09-242023Сеніна, Ілона Сергіївна. Специфіка просування кей-поп артистів у медіа та соцмережах (на прикладі гурту «Enhypen») : кваліфікаційна робота студентки 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 061 «Журналістика» / І.С. Сеніна ; Науковий керівник Н.В. Нечаєва. – Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2023. – 55 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18013Актуальність теми дослідження зумовлена збільшенням рівня зацікавленості аудиторії та сучасних ЗМІ в «Корейській хвилі», зокрема в кей-поп артистах. А якщо точніше, кей-поп набув великої популярності у багатьох країнах світу, зокрема в Західній Європі, Північній Америці, Південній Америці та Південно-Східній Азії. Цей феномен привертає увагу дослідників, оскільки створюється потреба розуміти причини та механізми успіху цього феномену. Актуальність даного дослідження полягає у необхідності дати цілісну інтерпретацію поняття медіа та феномену Халлю, виокремити їхні особливості та проаналізувати спецфіку промоції кей-поп артистів гурту «Enhypen» у медіа та соцмережах.Другій половині ХХ – початку ХХІ століття властивий інтенсивний розвиток засобів масової комунікації та нових інформаційних технологій. Швидкий розвиток традиційних медіа і поширення впливу мережі Інтернет зумовили створення єдиного інформаційного простору, який утворений за допомогою поєднання різноманітних медіапотоків. Мережа Інтернет і пов’язані з нею технології отримують статусу ключового засобу масової комунікації, тобто важливого інформаційного ресурсу, котрий забезпечує функціонування і поширення значних інформаційних масивів.uk"Корейська хвиля"кей-поп артистифеномен Халлю як медіаявищегурт «Enhypen»просування артистів гурту «Enhypen» у медіа та соцмережахструктура офіційного сайту гурту «Enhypen»фан-сайти гурту «Enhypen»Специфіка просування кей-поп артистів у медіа та соцмережах (на прикладі гурту «Enhypen»)Book