Розгон, О.В.2019-11-102019-11-102019Розгон О. В. Втілення інноваційних технологій для вирішення економіко-правових проблем для реалізації квест-гри // Матеріали ІІ круглого столу «Економіко-правові проблеми розвитку та сприяння господарській діяльності в сучасних умовах». 17 травня 2019 р. С. 163-168https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/15105Втілення інноваційних технологійУ цьому матеріалі ми звернемо вашу увагу на квест-гру як розважальний захід, який складається з елементів, які підлягають захисту авторським правом, як, наприклад, сюжет, сценарій, дизайн, декорації, оригінальна назва, фонограма. Зупинимося на голографічному 3D-екрані як прикладі інноваційного винаходу, яке використовується в квест-грі. Автор прийшов до висновку, що такий компонент, як декорація за допомогою голографічного 3D-екрану складного об'єкта квест-гри, який створює творчі образи (персонажі), може існувати і використовуватися окремо і в рамках сценографічне мистецтва при реалізації квест-гри.ukінтеллектуальна власністьВтілення інноваційних технологій для вирішення економіко-правових проблем для реалізації квест-гриOther