Цапко, Т.П.Цапко, Т.П.Tsapko, T.P.2011-06-022011-06-022010"Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2010, № 16УДК 378.016-054.62:811.161.1’243’373https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/3258One of the basic problems raising in the process of teaching a foreign language and language systems interaction is the problem of interference. The revelation of different interference zones and types on the typical and comparative researches base using Russian and Arabic as an example can be used in writing any educational textbooks. The above-mentioned process will provide the increase of effectiveness in teaching Russian as a foreign language.Однією із центральних проблем, що виникають у процесі навчання іноземної мови та взаємодії мовних систем, є проблема інтерференції. Виявлення різноманітних зон і типів інтерференції на базі порівняльно-типологічних досліджень на прикладі російської і арабської мов може бути використано при створенні навчальних посібників, що буде сприяти підвищенню ефективності навчання російської мови як іноземної.ukcomparative typologybilingualisminter-linguistic interferenceсравнительная типологиябилингвизммежъязыковая интерференцияпорівняльна типологіябілінгвізмміжмовна інтерференціяПроблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентівПроблемы лексической интерференции при обучении русскому языку как иностранному арабоязычных студентовProblems of Lexical Interference in Teaching Arab Students Russian as a Foreign LanguageArticle