Рубцов, І.В.2012-08-202012-08-202011Рубцов І.В. Алюзія як вид інтертексту в студентському слензі США / І.В. Рубцов // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 972. Сер. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 67. – С.УДК 81’42’276.45-057.87(73)https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6528Стаття присвячена вивченню алюзії як одного з механізмів створення лексичних інновацій у студентському слензі США. Крізь призму теорії інтертекстуальності алюзія бачиться як вид інтертексту; обґрунтовується причина широкого використання алюзії в студентському слензі завдяки її високій експресивності. Виділяються джерела та групи інтертекстуальних (алюзивних) посилань, визначаються сфери спрямованості алюзії, а також її місце в мові студентів, намічаються перспективи подальших досліджень. Статья посвящена изучению аллюзии как одному из механизмов создания лексических инноваций в студенческом сленге США. Сквозь призму интертекстуальной теории аллюзия рассматривается как вид интертекста; дается обоснование причин широкого использования аллюзии в студенческом сленге благодаря ее высокой экспрессивности. Выделяются источники и группы интертекстуальных (аллюзивных) ссылок; определяются сферы направленности аллюзий, а также их место в речи студентов, намечаются перспективы дальнейших исследований. The article investigates allusion as a certain creation mechanism of lexical innovations in the USA students’ slang. In terms of the theory of intertextuality allusion is viewed as a type of intertext. The article substantiates the reasons of allusion wide spread usage in students’ slang due to its high expressiveness. Sources and groups of intertextual (allusive) references are singled out; allusion reference spheres as well as its place in students’ speech are defined; the prospects of further studies are outlined.ukallusionintertextintertextualitystudents’ slangалюзіяінтертекстінтертекстуальністьстудентський сленгАлюзія як вид інтертексту в студентському слензі СШАArticle