Комишан, Анатолій ІвановичХударковський, Костянтин ІгоровичЧелпанов, Олександр Степанович2020-02-172020-02-172011-12-30Комишан, Анатоій Іванович. Діагностика освітньої діяльності студентів на основі рейтингового підходу: теорія, методологія, практика : монографія / А.І. Комишан, К.І. Хударковський, О.С. Челпанов ; Харківський національний автомобільно-дорожній університет. – Харків: Новий колегіум, 2011. – 297с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/15309У монографії на основі аналізу нормативних документів Міністерства освіти і науки України, низки наукових і науково-методичних публікацій у вітчизняних і зарубіжних виданнях, власного науково-педагогічного досвіду авторів досліджується спектр проблем, пов’язаних з європейською інтеграцією вищої освіти України, нормативно-правовим і науково-методичним забезпеченням навчального процесу у вищих навчальних закладах України, визначені проблеми діагностики якості підготовки фахівців з вищою освітою та шляхи їх вирішення, представлена науково обґрунтована система контролю якості підготовки фахівців, розкриті ключові питання організації, проведення та науково-методичного забезпечення контролю, запропонований інноваційний методологічний підхід до визначення освітнього рейтингу студентів за результатами їхньої освітньої діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Монографія призначається для науковців, які досліджують проблеми діагностики освітньої діяльності студентів, керівного складу, науково-педагогічних працівників і аспірантів вищих навчальних закладів, а також магістрантів.ukосвітня діяльність студентівдіагностика освітньої діяльності студентіврейтинг студентачастковий рейтинг студентамодель освітньої діяльності студентарейтинг-модельконтрольтестовий контрольметодика визначення освітнього рейтингу студентадіагностика якості підготовки фахівцівкоефіцієнт вагомостівиди та складові видів діяльності студентаДіагностика освітньої діяльності студентів на основі рейтингового підходуOther