Кобзарь, Е.И.Лешнёва, Н.А.Кобзар, О.І.Лєшньова, Н.О.Kobzar, E.I.Leshnyova, N.A.2011-06-112011-06-112011УДК 811.111’232:378.091.39https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/3407Humorous situations as a means of creating favourable psychological conditions for learning a foreign language and increasing motivation are considered in the present paper. Practical recommendations on the usage of humorous situations in the process of teaching are given.У даній роботі розглядаються гумористичні ситуації як засіб створення на заняттях сприятливих психологічних умов для вивчення іноземної мови та підвищення мотивації. Даються практичні рекомендації з використання гумористичних ситуацій у навчальному процесі.ukhumorous situationfavourable psychological conditionsperceptionattentionmotivationюмористическая ситуацияблагоприятные психологические условиявосприятиевниманиемотивациягумористична ситуаціясприятливі психологічні умовисприйняттяувагамотиваціяГумористичні ситуації як засіб створення сприятливих психологічних умов для засвоєння навчального матеріалу на заняттях з англійської мовиЮмористические ситуации как средство создания благоприятных психологических условий для усвоения учебного материала на занятиях по английскому языку.Humorous Situations as a Means of Creating Favourable Psychological Conditions for Learning an Educational Material at the English LessonsArticle