Черноватий, Л.М.Коваленко, А.О.2012-08-132012-08-132009Черноватий Л.М. Джерела труднощів при вживанні структур Passe compose майбутніми філологами, що вивчають французьку мову як другу іноземну / Л.М. Черноватий, А.О. Коваленко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 848. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 58. – С. 263–268.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6419Виходячи з аналізу спеціального зрізу, автори формулюють висновок про те, що головним джерелом, яке негативно впливає на функціонування навичок вживання Passe compose студентів, що вивчають французьку мову як другу іноземну, є внутрішньомовна, а не міжмовна інтерференція, та пропонують шляхи його врахування у процесі навчання. Исходя из анализа специального среза, авторы делают выводы о том, что главным источником, который отрицательно влияет на функционирование навыков употребления Passe compose студентами, которые изучают французский язык как второй иностранный, является внутриязыковая, а не межъязыковая интерференция, и предлагают пути его учета в процессе обучения. Basing upon the analysis of a special test data, the authors argue that intralanguage (and not interlanguage) interference is the main factor that negatively influences the usage of Passe compose by students learning French as their second foreign language, and suggest ways of taking this factor into account in the process of teaching.ukintralanguage interferencemethods of teaching Frenchsources of negative impact upon grammar subskillsвнутрішньомовна інтерференціяджерела негативного впливу на функціонування граматичнихметодика навчання французької мовиДжерела труднощів при вживанні структур Passe compose майбутніми філологами, що вивчають французьку мову як другу іноземнуArticle