Ушакова, Н.І.Ушакова, Н.И.Ushakova, N.I.2011-06-022011-06-022009"Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2009, № 15УДК 81’243:378.091.64-054.62https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/3235The modern state of theoretical development of the problem of the second language textbook for foreign students’ meta-language has been analyzed in the article. Linguistic and methodical requirements to meta-language as one of the determinatives of developing communicative-cognitive process of teaching have been formulated.У статті розглянуто сучасний стан теоретичної розробки проблеми створення метамови підручника з мови навчання для іноземних студентів. Сформульовано лінгвістичні та методичні вимоги до метамови як одного з визначальних чинників організації розвивального комунікативно-когнітивного процесу навчання.uktextbook meta-languagethe second languageforeign studentsметаязык учебникаязык обученияиностранные студентыметамова підручникамова навчанняіноземні студентиМетамовний підхід у теорії підручника з мови навчання для іноземних студентівМетаязыковой подход в теории учебника по языку обучения для иностранных студентовMeta-language Method of Approach to the Theory of the Second Language Textbook for Foreign StudentsArticle