Селіверстова, Л.І.Селиверстова, Л.И.Seliverstova, L.I.2011-05-312011-05-312009"Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2009, № 14УДК 811.161.2’243’23’41https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/3154The problem of generation and perception of an educational text for the foreign audience is examined in this article due to psycholinguistic aspect. The hierarchical complex of psycholinguistic signs, structurally-communicative and structurally-cognitive descriptions of internal and external forms of the educational text is selected in this connection.У статті розглядається психолінгвістичний аспект творення навчального тексту та його сприйняття в іноземній аудиторії . У зв’язку з цим виділено ієрархічний комплекс психолінгвістичних ознак, структурно -комунікативну та структурно -когнітивну характеристики внутрішньої й зовнішньої формнавчального тексту.ukpsycholinguisticgeneration of the textdeterminant structuredenotatelinguistic consciousnesskernel and periphery of mental lexiconпсихолингвистикатекстопорождениедетерминантная структураденотатязыковое сознаниеядро и периферия ментального лексиконапсихолінгвістикатекстотвореннядетермінантна структураденотатмовна свідомістьядро й периферія ментального лексиконуПсихолінгвістичний аспект дослідження навчального тексту для іншомовної аудиторіїПсихолингвистический аспект исследования учебного текста для иноязычной аудиторииRESEARCH OF THE EDUCATION TEXT FOR FOREIGNERS IN PSYCHOLINGUISTICAL ASPECTArticle