Kushchenko, О.I.Кущенко, Е.И.Кущенко, О.І.2017-04-202017-04-202014Kushchenko O. Methodological principles in statistic study of tourist market / O.Kushchenko // Вісник ХНУ імені В.Н.Каразіна [Cерія «Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм»]. – 2014. – 11 с. (Випуск 3). ISSN 2310-9513.УДК 311:338.48(075.8)https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/12727В статье раскрыты основополагающие принципы и сущность статистики рынка туристского продукта. Детально рассмотрены задачи и система основных показателей как методология статистической оценки и анализа туристской деятельности, а также ее конкурентоспособности на различных уровнях. Все представленные показатели являются фундаментом информационной базы, необходимой для принятия управленческих решений. У статті розкриті основоположні принципи та сутність статистики ринку туристського продукту. Детально розглянуті задачі та система основних показників як методологія статистичної оцінки і аналізу туристської діяльності, а також її конкурентоспроможності на різних рівнях. Усі представлені показники є фундаментом інформаційної бази, необхідної щодо прийняття управлінських рішень.The article reveals the fundamental principles and essence of market statistics tourism product. A detailed analysis of the problem and the system of basic indicators as a methodology and statistical evaluation and analysis of tourist activities, as well as its competitiveness at different levels. All the indicators are the foundation of the knowledge base needed to make management decisions.enQuantityvalue of a particular quantityAbsolute and relative quantitiesPower average and structural quantitiesSystem of statistical indicatorsВеличиназначення конкретної величиниАбсолютні, відносні величиниСтепеневі середні і структурні величиниСистема статистичних показників.Величиназначение конкретной величиныАбсолютные, относительные величиныСтепенные средние и структурные величиныMethodological principles in statistic study of tourist marketМетодологические основы статистического изучения рынка туристского продуктаМетодологічні засади статистичного вивчення ринку туристського продуктуArticle