Сухенко, Анна ВолодимирівнаSukhenko, A. V.2024-06-032024-06-032023Сухенко, Анна Володимирівна. Стратегії та тактики учасників президентських дебатів (на матеріалі виборчої кампанії 2020 року в США) : кваліфікаційна робота здобувачки 2 курсу другого (магістерського) рівня спеціальності 035 Філологія спеціалізації 035.10 прикладна лінгвістика освітньо-професійна програма – Прикладна лінгвістика та англійська мова / А.В. Сухенко ; Науковий керівник Ю. Крапива. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023. – 49 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18475У роботі розглянуто політичну комунікацію, охарактеризовано явище «дебати», проаналізовано особливість політичних дебатів та виділено комунікативні тактики, використані Джо Байденом та Дональдом Трампом під час перших та фінальних дебатів. Зазначено, що політичні дебати – це офіційна дискусія між двома або більше групами чи окремими особами, які мають протилежні погляди на певну політику чи питання. Ці дебати можуть проводитися в різних місцях, наприклад, у академічних установах, на медіа-платформах та в законодавчих органах. Під час дослідження було встановлено основні тактики, використані опонентами, – тактика представлення ситуації в позитивному світлі, самовихваляння, заперечення звинувачень на свою адресу, обіцянки, образи, представлення опонента в невигідному світлі, звинувачення, тактика погроз та залякування. Були використані такі методи дослідження, як аналітичний, описовий, кількісний та зіставний.This research examines political communication, characterizes the phenomenon of debate, analyzes the peculiarities of political debates, and highlights the communication tactics used by Joe Biden and Donald Trump during the first and final debates. The research notes that a political debate is a formal discussion between two or more groups or individuals who have opposing views on a particular policy or issue. These debates can take place in a variety of venues, such as academic institutions, media platforms, and legislative bodies. The research identified the main tactics used by the opponents: tactics of presenting the situation in a positive light, self-praise, denial of accusations against oneself, promises, insults, presenting the opponent in an unfavorable light, accusations, threats and intimidation. The following research methods were used: analytical (to analyze communication strategies and tactics), descriptive (to describe the terms "debate", "political communication", "tactics", etc.), quantitative (to count the communication tactics used) and comparative (to compare the techniques used during the debate).ukдебатиполітичні дебатиопонентикомунікаціяполітична комунікаціястратегіятелевізійні дебатипрезидентські дебатимедіаdebatepolitical debateopponentscommunicationpolitical communicationstrategytelevision debatepresidential debatemediaСтратегії та тактики учасників президентських дебатів (на матеріалі виборчої кампанії 2020 року в США)Strategies and tactics of the participants in the presidential debate (based on the 2020 election campaign in the USA)Book