Парфіненко, А.Ю.Байназаров, А.М.Бойко, О.В.Вишневська, О.О.Довгаль, Г.В.Євтушенко, О.В.Куделко, С.М.Любіцева, О.О.Павлова, О.Г.Перепелиця, А.С.Подлепіна, П.О.Посохов, І.С.Прасул, Ю.І.Сідоров, В.І.Шаповалова, О.О.Яковчук, О.В.2017-02-242017-02-242011Туристичний імідж регіону : монографія / за ред. А. Ю. Парфіненка. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011. – 312 с.ISBN 978-966-623-750-0https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/12562У колективній монографії досліджуються проблеми формування туристичного іміджу регіону. Туристичний імідж розглядається як чинник забезпечення конкурентоспроможності території, практика товаризації унікального ціннісного послання місцевої культури і формування регіональної економіки ексклюзивності. Основну увагу зосереджено на обґрунтуванні перспектив створення туристичного іміджу Харківської області на основі теоретичних напрацювань у галузі іміджевої політики та великого міжнародного досвіду. Для науковців, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться проблемами розвитку туристичного бізнесу.туристичний іміджтуристичний брендтуристичний образтуристичний бізнесміжнародний туризмМаркетингова стратегіятуристичний маркетингтуристична привабливістьконкурентоспроможністьтуристична дестинаціяХарківська областьХарківТуристичний імідж регіонуBook