Чорновол-Ткаченко, О.О.2012-08-202012-08-202011Чорновол-Ткаченко О.О. Використання лінгвокогнітивних технологій в межах курсу «Англійська для науковців» / О.О. Чорновол-Ткаченко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 972. Сер. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 67. – С.УДК 811.111:378.026https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6514Стаття є спробою аналізу когнітивного підґрунтя мовних та композиційних засобів створення наукової статті та анотації до неї англійською мовою з метою удосконалення підготовки сучасних науковців у межах курсу «Англійська для науковців». У фокусі уваги – когнітивні моделі, що лежать в основі типізованих текстів наукового дискурсу. Статья является попыткой анализа когнитивного основания языковых и композиционных способов создания научной статьи и аннотации к ней на английском языке с целью усовершенствования подготовки современных ученых в рамках курса «Английский язык для ученых». В центре внимания – когнитивные модели, которые лежат в основании типизированных текстов научного дискурса. The paper is an attempt to analyze cognitive foundations of language and structural means of producing a scientific paper and its abstract in English with the aim of more efficient training of scholars in the framework of “English for Scientific Purposes” course. The article focuses on cognitive models underlying typified texts of scientific discourse.ukabstract of an articlecognitive modellinguo-cognitive techniquesa scientific article in Englishscientific discourseskillsангломовна наукова статтяанотація до статтікогнітивна модельлінгвокогнітивна методиканавичкинауковий дискурсВикористання лінгвокогнітивних технологій в межах курсу «Англійська для науковців»Article