Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаDerevianko, О.Н.2022-01-192022-01-192014Дерев’янко, Олена Георгіївна. Антикрихкість репутації підприємства / О.Г. Дерев’янко // Економіка підприємства: теорія і практикаe : міжнародна науково-практична конференція (5 ; 2014 ; Київ) : збірник матеріалів. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 105–109.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/17337Author scientifically substantiates the necessity to form and evaluate the company’s reputation on the criterion antifragile. It is proposed to abandon in theory and practice of reputation management of common phrase «high reputation».Автор науково обґрунтовує необхідність формувати та оцінювати репутацію підприємства за критерієм антикрихкості. При цьому запропоновано відмовитись в теорії та практиці репутаційного менеджменту від поширеного словосполучення «висока репутація».ukстейкхолдеридовіранематеріальні активистійкість розвитку підприємстваstakeholderstrustintangible assetssustainability of the enterpriseАнтикрихкість репутації підприємстваAntifragile of the company’s reputationArticle