Ключко, Л.В.Ісмаілова, А.Г.2014-07-032014-07-032014-07-03https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/9925Економічна та соціальна геогра-фія: Наук. зб. / [Ред.. кол.: С.І. Іщук (відп. ред.) та ін. ] – 2014. – Вип. 1 (69). – с. 186 – 193.Стрімкий темп життя міського населення вже давно перетворив торгово-розважальні комплекси та центри в усьому світі в популярні місця для проведення дозвілля та відпочинку. Зручний формат «три в одному» – покупки, розваги та їжа – є відмінним варіантом насиченого проведення часу для всієї родини. Відвідувачі торгово- розважальних центрів (ТРЦ) можуть прийти самі, взяти дітей, запросити друзів, ділових партнерів, коханих або ж просто знайомих, адже на значних площах ТРЦ, у більшості випадків, зібрані найкращі оператори і бренди міжнародного рівня, а різноманітність і якість розважальних закладів, незалежно від віку і статусу відвідувача, не залишать нікого байдужим, у чисельних кафе, фаст-фудах та ресторанах можна скуштувати різноманітні страви з усього світу – від традиційних до екзотичних.ukпублічні просториторгово-розважальні центрисуспільно-географічні особливості торгово-розважальних центрівСуспільно-географічні особливості торгово-розважальних центрів як публічних просторів м. Харкова