Плахтій, П.Д.Шахненко, В.І.2011-07-142011-07-142009Плахтій П.Д. Система підготовки студентів природничого факультету до здорового способу життя та викладання основ здоров’я в загальноосвітніх навчальних закладах України (з досвіду роботи) / Плахтій П.Д., Шахненко В.І. // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 862. Сер.: Валеологія: сучасність і майбутнє. – Вип. 6. – С. 119 – 122УДК 613:378.147(477)https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/3934У статті узагальнено досвід роботи співробітників кафедри анатомії, фізіології і валеології Кам’янець- Подільського національного університету імені Івана Огієнка щодо навчально-методичного забезпечення дисциплін медико-біологічного циклу при підготовці вчителів біології, зокрема, дається перелік уведених спецкурсів та створених навчальних посібників, спрямованих на підготовку студентів до ведення здорового способу життя та викладання основ здоров’я в ЗНЗ. Спецкурси відповідають вимогам Болонського процесу. Разом з тим, у них збережено все те цінне, що характерне для національної вищої школи. В статье обобщен опыт работы Каменец-Подольского национального университета имени Ивана Огиенко по учебно-методическому обеспечению дисциплин медико-биологического цикла при подготовке учителей биологии, в частности, приведен перечень введенных спецкурсов и созданных учебных пособий, направленных на подготовку студентов к ведению здорового образа жизни и преподавания основ здоровья в ОУЗ. Спецкурсы отвечают требованиям Болонского процесса. Вместе с тем, в них сохранено все то, ценное, что является характерным для национальной высшей школы. The operational experience of Kamenets-Podolsky national university of a name of Ivan Ogienko on studymethodical maintenance of disciplines of a medical and biological cycle is generalised by preparation of teachers of biology, the list of the entered special courses and the created manuals directed on preparation of students to conducting of a healthy life and teaching of bases of health in OUZ in particular is resulted. Special courses meet the requirements of Bolonsky process. At the same time, in them all is kept that valuable that is characteristic for the national higher school.ukдосвід роботинавчально-методичне забезпеченнядисципліни медико-біологічногоспецкурсиадаптовані посібникипрофілактор Євміноваздоровий спосіб життявикладання основ здоров’я в ЗНЗвимоги Болонського процесуцінності національної вищої школиСистема підготовки студентів природничого факультету до здорового способу життя та викладання основ здоров’я в загальноосвітніх навчальних закладах України (з досвіду роботи)Article