Іванченко, Андреянна ОлексіївнаИванченко, Андреянна АлексеевнаIvanchenko, Andreyanna2017-10-192017-10-192017Іванченко А.О. Психологія креативності особистості: теоретико-методологічний та прикладний аспекти : автореф. дис. ... доктора психол. наук : спец. 19.00.01 / Андреянна Олексіївна Іванченко (Інституті психології імені Г. С. Костюка НАПН України). – Харків, 2017. – 40 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/13368Створено концептуальну модель життєздійснювальної креативності, у якій: (1) визначені її функціональні компоненти і встановлені взаємозв’язки між ними; (2) виявлені соціально-психологічні передумови та чинники її прояву; розкрито та обґрунтовано операційний механізм її функціонування; (3) встановлена пріоритетна роль духовності (на базі якої проявляється життєздійснювальна креативність); визначено динамічно наростаючий характер її розкриття; (4) доведено, що життєздійснювальна креативність може ефективно реалізовуватися в різних сферах активності людини; (5) виявлено її антистресову та рекреаційну функції довгострокової дії. · Введено поняття Самоорганізувальної Психологічної Системи навчально-професійного типу, яке характеризує соціальну групу освітньої сфери; обґрунтовано принцип формування самоорганізувальної психологічної системи та розкриті закономірності її функціонування у навчально-професійній діяльності в рамках учбової діади. Розроблено та апробовано розвивально-корекційну програму активації життєздійснювальної креативності суб’єктів навчально-професійної діяльності; розроблено теоретичні основи психолого-педагогічної технології прояву життєздійснювальної креативності у процесі лінгвонавчання.ukпсихічний феноменжиттєздійснювальна креативністьдуховністьмотиваціяємоціїсамоорганізувальна психологічна системапсихосоматикарозвивально-корекційна програмаПсихологія креативності особистості: теоретико-методологічний та прикладний аспекти : авторефат докторської дисертаціїThesis