Демидова, О.С.2012-10-082012-10-082011Демидова О.С. Засади державного управління рекламною діяльністю в Україні / Демидова О.С. // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 935. Економічна серія. – С.УДК 351.82 : 659.1https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6842У статті здійснено детальний аналіз понять “управління”, “управлінська діяльність”, “рекламна діяльність”, “управління рекламною діяльністю” та “державне управління рекламною діяльністю”, сформульовані авторські визначення цих понять; розглянуто принципи, основні елементи системи та функції державного управління рекламною діяльністю.ukдержавне управліннярекламна діяльністьуправлінняфункції управління рекламною діяльністюпринципи державного управлінняЗасади державного управління рекламною діяльністю в УкраїніArticle