Балагезьян, Л.А.2012-10-022012-10-022012Балагезьян Л.А. Прямий та інтерактивний маркетинг у ринковій економіці / Л.А. Балагезьян // Глобальні та локальні проблеми соціально-економічного розвитку: нові виклики та рішення : тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, 6-7 квітня 2012 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012. – С.УДК 321.01(045)https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6679ukпрямий маркетингінтерактивний маркетингмаркетинг у ринковій економіціринкова економікаПрямий та інтерактивний маркетинг у ринковій економіціArticle