Перегляд за Автор "Бабічева, О.Г."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Бібліотек@ - територія єдності: університет і бібліотека в єдиному просторі(Центральна наукова бібліотека Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2014-09-23) Журавльова, І.К.; Бабічева, О.Г.Семінар-нарада директорів бібліотек внз III-IV рівнів акредитації Київського та Харківського зональних методичних об'єднань «Парадигма розвитку бібліотек в умовах інформаційного суспільства» (22-25 вересня 2014 р., м. Харків).Документ Використання нових технологій у бібліотечно-інформаційній практиці: з досвіду роботи Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна(Львівський університет, 2009) Бабічева, О.Г.Документ Нові технології у бібліотечно-інформаційній практиці Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна(Нац. б-ка України ім. В.І. Вернадського, 2010) Бабічева, О.Г.Документ Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу(Київ : Видавництво Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського., 2013) Бабічева, О.Г.; Babicheva, O.У статі і показано, як застосування інформаційних технологій, а саме, автоматизованої реєстрації читачів, електронного каталогу, електронного замовлення літератури, комунікаційної служби «Бібліотечний форум» дає змогу бібліотеці університету на високому рівні забезпечувати навчальний та науково-дослідний процеси, постійно розширювати аудиторію користувачів. The information technologies use in the service process enables the university library to provide information for educational and scientific processes at a qualitatively higher level. The introduction of new forms of the library and information services, modern and convenient services expand the audience of the users giving them access to traditional and electronic resources of the library.Документ Інноваційні методи обслуговування читачів у бібліотеках вищих навчальних закладів Харківського зонального методичного об'єднання(Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2014) Бабічева, О.Г.; Журавльова, І.К.; Babicheva, E.G.; Zhuravlyova, I.K.; Бабичева, Е.Г.; Журавлева, И.К.У статті розглянуто питання про введення інновацій, нових послугу бібліотеках вищих навчальних закладах, що орієнтовані на запити сучасного суспільства. Бібліотеки ВНЗ активно слідкують за розвитком потреб сучасного читача, вивчають нові інтелектуальні та технічні можливості, які можна застосовувати у своїй роботі. Наводяться приклади змін у бібліотечному обслуговуванні, які було впроваджено у бібліотеках Харківського методичного об'єднання протягом 2013 року, у тому числі розглядається проект «Єдина читацька картка». В статье рассмотрен вопрос о введении инноваций, новых услуг в библиотеках высших учебных заведений, ориентированных на требования современного общества. Для того чтобы оставаться социально-значимыми институтами, библиотекам нужно динамично развиваться и изменяться. Поэтому библиотеки вузов активно следят за развитием потребностей современного читателя, изучают все новые интеллектуальные и технические возможности, которые можно применять в своей работе. В библиотеках Харьковского методического объединения работают виртуальные справочные службы, созданы электронные архивы полнотекстовых ресурсов ученых, экспонируются виртуальные выставки. Приводятся примеры изменений в библиотечном обслуживании, внедренные в библиотеках Харьковского методического объединения в 2013 году, в том числе рассматривается проект «Единый читательский билет». The issue of innovation introduction, new services in the libraries of higher education institutions that focused on needs of modern society are discussed in the article. Libraries need a dynamically development and changing to be socially important institution. That's why university libraries of Ukraine actively monitor the development of needs of a modern reader; investigate all the new intellectual and technical capabilities that can be applied in their work. Virtual reference services work in the libraries of Kharkiv methodical association; digital archives of full-text resources are created for scientists; exhibitions are accessible virtually. Some examples of changes in library services that have been introduced in the libraries of Kharkiv methodical association during 2013 are shown, including the «unified reader card» project. The examples of innovative services in libraries of Latvia, Poland and other countries are shown in the article.