Перегляд за Автор "Арбєніна, В.Л."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Професійно-статусні домагання сучасного студентства та їхні суб’єктивні чинники(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Арбєніна, В.Л.; Профатілова Л.Г.В статье обосновывается правомерность трактовки выбора студентами предпочитаемого вида деятельности после окончания вуза как профессионально-статусные притязания. На основе анализа их детерминированности такими факторами, как результативность учебной деятельности и ее качественные характеристики, система жизненных ценностей, уровень развития личностных качеств и т.п. делается вывод о том, что профессионально-статусные притязания могут рассматриваться как такой личностный синдром, в котором синтезируются наиболее важные характеристики будущих выпускников вузов. В методическом плане это означает возможность выделения на основе данного показателя различных типов личности, представленных в студенческой среде. The article enlightens the concept students` professional-status preferences as a choice of the type future activity. Drawn conclusion that professional-status preferences can be examined as an integral index future specialists` personality descriptions. In a methodical plan it means possibility of grounding on this index selection of different personality types, which presented in a student environment.Документ Українське студентство у пошуках ідентичності: монографія(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2012) Арбєніна, В.Л.; Голіков, О.С.; Дейнеко, О.О.; Заєць, Д.О.; Куразаєва, А.Л.; Кутирьова, В.І.; Мусієздов, О.О.; Ніколаєвська, А.М.; Овчиннікова, Л.В.; Пасісниченко, А.В.; Слободянюк, А.Г.; Сокурянська, Л.Г.; Сорока, Ю.Г.; Філіппова, О.А.; Хижняк, О.В.У монографії на підставі результатів загальноукраїнських досліджень, здійснених кафедрою соціології та соціологічною лабораторією Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, аналізується структура та динаміка соціальної ідентичності різних поколінь студентства України часів незалежності. Головна увага приділяється з’ясуванню сутності, проявів та чинників формування громадянської ідентичності українського студентства, її зв’язку з етнічною, локальною, європейською та радянської ідентичностями, політико-ідеологічними та релігійними ідентифікаціями. Надаються соціальні характеристики носіїв перелічених ідентичностей, визначаються соціокультурні підстави їх формування. Особлива увага приділяється ролі політик ідентичностей, що здійснюються різними соціальними агентами, перш за все державними інститутами, які пропонують та транслюють певний зміст та смисл ідентичностей. Аналіз простору соціальних ідентичностей українського студентства здійснююється на тлі доволі докладного соціологічного портрету цієї соціальної групи: її ціннісних орієнтацій, моральних преференцій, культурного капіталу, академічної мобільності. Окрім того, в монографії досліджуються уявлення сучасних студентів щодо життєвого успіху та відчуття ворожості в нашому суспільстві, міжетнічні стосунки в студентському середовищі та соціальні технології формування толерантності, емігрантські настрої студентства України.